Skip to main content

Een nieuwe look voor dezelfde vertrouwde smaken

SodaStream, het toonaangevende merk voor het zelf bereiden van bruisende drankjes, introduceert een nieuwe look voor haar smakenassortiment. De vernieuwde verpakkingen zorgen voor een consistente uitstraling.

De herkenbare golflijn op de vernieuwde verpakkingen van de SodaStream-smaakflesjes symboliseert het mengen van bruiswater en smaak. Voor de frisdrank-smaken (Pepsi, Lipton Ice Tea, 7UP en Mirinda, alsook hun Zero-varianten) is er een verhoogde nadruk op het merk SodaStream om het te versterken binnen de flavor category.

Met de smaken van SodaStream kunnen consumenten tot wel 9 liter* verfrissende dranken bereiden, op elk gewenst moment. Gewoon kraantjeswater bruisend maken met een SodaStream-bruiswatertoestel, een smaak toevoegen en klaar! Een plezierige manier om gehydrateerd te blijven. De nieuwe gestylede smaken zijn weldra verkrijgbaar in de webshop van SodaStream en bij onder andere Carrefour, Colruyt, Coolblue, Delhaize, Krëfel, MediaMarkt en Vanden Borre.

ELI

Author ELI

More posts by ELI