Skip to main content

SodaStream, ’s werelds grootste bruiswatermerk, lanceert op 14 augustus haar nieuwe campagne in België: Push for Better. Deze campagne is speciaal voor de Benelux ontwikkeld in samenwerking met Brand Articulations uit Amsterdam.

Het merk speelt in op de trend waarbij mensen duurzamer willen leven door kleine gedragsveranderingen in hoe ze consumeren.

“Deze campagne inspireert mensen om hun kraantjeswater net dat tikkeltje spannender te maken door het toevoegen van bubbels en smaak”, zegt Jan Beckers, Marketing Director SodaStream Benelux. “Push for Better betekent dat consumenten niet alleen betere keuzes maken voor zichzelf, maar ook voor onze planeet. Met één simpele druk op de knop kunnen consumenten thuis genieten van hun favoriete bruisende drankjes én verminderen ze hun verbruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik.”

Boyd Coyner, oprichter van Brand Articulations, voegt toe: “We zijn erg enthousiast over de mogelijkheid om dit iconische merk een fris strategisch en creatief perspectief te bieden. We hopen het bewustzijn te vergroten over de transformerende krachten van dit innovatieve en duurzame merk.”

SodaStream lanceert de nieuwe campagne op maandag 14 augustus via tv (VTM, SBS, RTL), sociale media en andere digitale platformen in België-noord en -zuid.

KLI

Author KLI

More posts by KLI